inzamelprojecten

12776740_953306368089277_614874283_o

Snoepen voor Snoepies

Recycle jouw snoepverpakkingen met Fruittela

Iedereen doet het wel eens op zijn tijd,lekker snoepen.
Dat kan best zolang je het met mate doet en nu is het nog voor een goed doel ook.
In samenwerking met Teracycle en Fruittela zamelen we snoeppapiertjes in door heel Nederland alle snoepverpakkingen zijn welkom om ze daarna te recyclen tot nieuwe duurzame producten. Kittenopvang WeBa  krijgt als beloning van TerraCycle punten die we kunnen inwisselen voor geld . Dagelijks verdwijnen snoeppapiertjes in de prullenbak dat is niet nodig.
Wil je ons ook helpen inzamelen met je school of vereniging dan is dat mogelijk. Voor iedere kilo die we inleveren ontvangen we duizend punten wat goed is voor 10 euro.
En eerlijk is eerlijk met het voorjaar voor de deur en daarbij ook de kittens kan Weba iedere euro heel erg goed gebruiken.
En zeg nou zelf als je aan een kitten  ,zo’n snoeppie,denkt wil je daar toch best af en toe een keertje voor snoepen.

PVM_Confectionary_accepted_waste-v4-NL_cropped

Help kittenopvang aan melkvoeding

melkvoeding voor kittens

De kittentijd zal dit jaar vroeger beginnen. Dit komt door de zachte winter. Om ons goed voor te bereiden met voldoende voorraad voor de vele kittens die straks bij onze opvang binnen gaan komen is financiele steun hard nodig. Kittenmelk is best prijzig en er gaan menige litertjes door heen. Per dag worden er in het hoogseizoen 80 maaltijden klaargemaakt. In het hoogseizoen zijn er bij ons zo 50 kittens aanwezig zonder mams. Daarom vragen wij u ,steun ons met 5 euro minimaal, met u steun kunnen wij weer twee kittens 3 dagen voeding geven.

Buiten de kosten van de kittenmelk worden er ook andere kosten gemaakt vaak hebben kittens ook medicatie nodig omdat ze verzwakt binnen komen. Door u Donatie voor de kittenmelk kunnen we andere middelen gebruiken voor andere benodigheden voor de kittens.

full27267533_a  9200000011051641

kmr-kittenmelk-blikvoeding-170g.31b38d