Kledinginzameling Help dieren in nood

Stichting Dierenlot zamelt in

De Kledingactie: het inzamelen van oude kleding, textiel en schoenen is een klein gebaar, maar veel waard voor dieren in nood.

Al uw kleding, textiel en schoenen die u niet meer nodig heeft, ontvangen wij graag voor hulp aan dieren in nood! De, gebruikte, kleding, textiel en schoenen mogen kapot zijn, maar wel graag schoon en in dichtgebonden zakken. Dekbedden, kussens, matrassen enz. kunnen we helaas niet gebruiken. Alle kleding, textiel en schoenen worden vervolgens door ons verzameld en gesorteerd en daarna verkocht. Deels als 2e hands kleding en anders voor recycling. Handdoeken en badlakens zijn natuurlijk altijd zeer nuttig voor ieder dierenhulpcentrum en daar kunnen we er ook geen genoeg van krijgen! Deze graag apart aanbieden.

Stichting kittenopvang WeBa is samen met nog een aantal vrijwilligers inzamelpunt. Wilt u ook stichting kittenopvang WeBa helpen met inzamelen dan is dat mogelijk. U kunt met ons contact opnemen en wij regelen dat u een container ontvangt van Stichting Dierenlot of neem direct contact op met Stichting Dierenlot stuur een email aan kledingactie@dier.nu  Samen bekijken we de mogelijkheden op uw locatie, en ontvangt u aansluitend alle benodigde spullen zoals een inzamelkliko of container, en natuurlijk promotiemateriaal zodat u bij u in de buurt actief aan de slag kunt. Namens de dieren alvast heel veel succes toegewenst!

100% van de netto opbrengst is voor de dierenhulporganisatie die bij het inzamelpunt genoemd staat

Afbeelding1(2) 11695799_848904708531325_4388761653714242137_n