Tarieven

Voor de herplaatsing van onze kittens vragen wij € 130,- De kittens zijn voor dit bedrag 1 keer ingeënt voor kattenziekte en niesziekte, gechipt, ontwormt, behandeld voor vlooien en in het bezit van een vaccinatieboekje.U ontvangt een korting op de castratie/sterilisatie bij de aangesloten dierenarts.

Voor de katten die gecastreerd / gesteriliseerd zijn vragen wij € 145,- tot 6 jaar oud ook deze zijn dan 1 keer ingeënt, gechipt, ontwormt, behandeld voor vlooien en in het bezit van een vaccinatieboekje.

Let op: Deze gecastreerde / gesteriliseerde kittens zijn dan minimaal 6 maanden oud.

ouder dan 6 jaar vragen wij  € 90,- euro voor

Bemiddeling

Mocht u door bepaalde situaties niet meer voor uw huisdier kunnen zorgen dan bieden
wij bemiddeling aan voor het herplaatsen van uw kitten/ kat(ten).  Wij plaatsen ze op onze website onder baasje gezocht. Op deze manier blijft het dier in zijn vertrouwde omgeving.

wat beter is voor het dier zelf. Wel rekenen we bemiddelingskosten van € 15,- euro per dier

Afstand
Het afstaan van uw  kitten/ zwangere kat geschiedt enkel op afspraak en na overleg met onze asielcoördinator. U dient wel een gezondheidsverklaring van een dierenarts mee te brengen. Deze krijgt u wanneer u met de kat bij de dierenarts het dier laat nakijken. Mocht het kitten gebreken  te hebben dan wordt hij/zij uiteraard gewoon toch aangenomen door de opvang, het is echter van belang dat wij van de gebreken vroegtijdig op de hoogte zijn. Om deze reden is een gezondheidsverklaring verplicht gesteld. afstandskosten dienen contant voldaan te worden tijdens het brengen van uw kat. Er wordt een afstandsverklaring ingevuld en ondertekend. Wij vragen van u een geldig identificatiebewijs mee te brengen .Voorwaarden voor het afstaan van uw kat

Bemiddeling met vanuit huis herplaatsing   € 10,-