Andere manieren om ons te helpen

image (1)

Hieronder bevinden zich een aantal voorbeelden om ons op een andere manier te steunen. Ook deze steun hebben we zeer hard nodig!!!

Hoe goed en lief het ook bedoeld is, we willen u hierbij wel vragen om alleen de materialen die in goede staat zijn ( en schoon zijn) bij ons te doneren.

Voor de kittens:

Voer: Met extra lekkere hapjes (blik, of zakjes) krijgen we de moeilijke eters soms weer aan het eten, maar ook  harde brokken zijn welkom.

Speeltjes: Kattenspeeltjes o.a pingpongballetjes en, krabpalen (liefst ook kleine maatjes, 45 cm hoog) kunnen we altijd gebruiken.Tenslotte zitten de dieren lange tijd in een beperkte ruimte en die moeten we zo leuk mogelijk maken. Wilt u hierbij rekening houden met de staat van met name de krabpalen?

Dekens : Op dit moment gebruiken we veel handdoeken en kleedjes waardoor we erg blij zijn met gedoneerde dekens en handdoeken. Bent u uw kast aan het opruimen of wilt u gewoon uw oude materialen vervangen, denk dan aan ons!! We nemen graag gewassen en in goede staat verkerende dekens, handdoeken en kleedjes aan. Mandjes zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Verder kan u ons helpen met de volgende spullen:

Absorbing pads/onderleggers , kittenmandjes, warmtematten, fleecedekens, oude schone badlakens,houtkorrels, ontwormingsmiddelen,blikvoer,kittenren, klimpaaltjes,kittenmelk,zuigflesjes    ( Beaphar), kittenbrokjes, kittenbrokjes,

U kunt altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer: 06-41782037