Projecten Dierendonatie.nl

dieren_donatie_logo

Stichting DierenDonatie.nl

Stichting DierenDonatie.nl is een nieuwe stichting die een crowdfunding platform biedt. Crowdfunding is, heel kort gezegd, een beroep doen op mensen (de crowd) voor het financieren van projecten. In het geval van Stichting DierenDonatie.nl gaat het om het financieren van projecten voor dierenasiels en dierenstichtingen. Wilt u ook een project van ons steunen neem dan een kijkje op de website van dierendonatie.nl

Een dierenasiel of dierenstichting kan een project insturen naar Stichting DierenDonatie.nl. Daar zijn géén kosten aan verbonden. Zodra een project door ons is goedgekeurd, plaatsen wij het op de website. Mensen kunnen vervolgens zelf een bedrag doneren via iDeal, met een minimum van 5 euro.

Productbeschrijving

12247021_908060035949125_1470274542218688130_n-300x300

Het kittenseizoen is dit jaar vroeger gestart. Blikvoer gaat altijd erg hard, omdat de kittens op een leeftijd van 5 weken eerst vlees leren eten voor dat ze over gaan op brokken. We hebben een heleboel blikjes nodig. Kleine blikjes werken het beste omdat je dan niet veel voerverlies heb. Op 1 dag gaan er in het hoogseizoen 20 blikjes per dag op. Helpen jullie mee om Stichting Kittenopvang WeBa te voorzien van een voorraad kittenvoer?