Steun kittenopvang WeBa met u bedrijf

Steun ons met producten en diensten:

Voor onze dagelijkse werkzaamheden en de professionele opvang, medische kosten en speciale (kitten)voeding zijn wij grotendeels afhankelijk van donaties en sponsoring. In dat kader vragen wij ook u om een bijdrage. Dat u daarmee ook voor een deel invulling geeft aan uw rol als maatschappelijk verantwoord ondernemer is evident.

Iedere bijdrage is natuurlijk welkom. Als u echter minimaal € 100 doneert bieden we de mogelijkheid tot het plaatsen van een advertentie op onze veelbezochte website. Bij een bijdrage vanaf  € 250 vindt u uzelf met logo en een korte omschrijving terug in onze brochure, die iedere bezoeker van ons asiel meekrijgt en die bovendien wordt verspreid op evenementen en meegegeven aan scholieren tijdens speciale educatieve projecten.

Voor alle mogelijkheden rond sponsoring kunt u contact opnemen met Barendina (06-41782037) of surft u naar onze website (www.stichtingkittenopvangweba.nl).

Wilt u meteen al een donatie doen? Dat kan! Via IBAN: NL74RABO0146575520 t.n.v. Stichting kittenopvang WeBa  o.v.v. “sponsoring”.

Ook als u op een andere manier kunt bijdragen horen wij graag van u. Wellicht kunt u ons helpen met waar uw bedrijf goed in is? Of misschien heeft u spullen over die voor ons van nut kunnen zijn? Wij hopen ook dat u deze brief doorstuurt naar andere geïnteresseerden in uw eigen netwerk.

Wij danken u bij voorbaat voor uw interesse en zien uw antwoord met belangstelling tegemoet.

Welke materialen kunnen wij gebruiken:

Afvalstukkenvloerbedekking, Printpapier, Klimpalen,Kattenbakken, Kattenbakvulling, Blikvoer,  Kittenbrokken (breukvoer)

Als tegen presentatie zetten wij u bedrijfsnaam op onze website

Waarom wij hulp zo hard nodig hebben wij ontvangen geen subsidie van instanties. Wij zijn afhankelijk van donaties en sponsoring.

Wilt u meer weten hoe u ons kan sponsoren of over donatie neem gerust contact net ons op.

telefonisch 0641782037 of via de e-mail stichtingkittenopvangweba@live.nl.