Steun ons met producten en diensten:

Voor onze dagelijkse werkzaamheden en de professionele opvang, medische kosten en speciale (kitten)voeding zijn wij grotendeels afhankelijk van donaties en sponsoring. In dat kader vragen wij ook u om een bijdrage. Dat u daarmee ook voor een deel invulling geeft aan uw rol als maatschappelijk verantwoord ondernemer is evident.

Iedere bijdrage is natuurlijk welkom. Als u echter minimaal € 100 doneert bieden we de mogelijkheid tot het plaatsen van een advertentie op onze veelbezochte website.

Voor alle mogelijkheden rond sponsoring kunt u contact opnemen met Barendina Baldee (06-41782037) of surft u naar onze website www.stichtingkittenopvangweba.nl.

Wilt u meteen al een donatie doen? Dat kan! Via IBAN: NL74RABO0146575520 t.n.v. Stichting kittenopvang WeBa  o.v.v. “sponsoring”.

Ook als u op een andere manier kunt bijdragen horen wij graag van u. Wellicht kunt u ons helpen met waar uw bedrijf goed in is? Of misschien heeft u spullen over die voor ons van nut kunnen zijn? Wij hopen ook dat u deze brief doorstuurt naar andere geïnteresseerden in uw eigen netwerk.

Wij danken u bij voorbaat voor uw interesse en zien uw antwoord met belangstelling tegemoet.

Welke materialen kunnen wij gebruiken:

Printpapier, Klimpalen, Kattenbakken, Kattenbakvulling, Blikvoer,  Kittenbrokken (breukvoer)

Als tegen presentatie zetten wij u bedrijfsnaam op onze website

Waarom wij hulp zo hard nodig hebben wij ontvangen geen subsidie van instanties. Wij zijn afhankelijk van donaties en sponsoring.

Wilt u meer weten hoe u ons kan sponsoren of over donatie neem gerust contact net ons op.

telefonisch 0641782037 of via de e-mail stichtingkittenopvangweba@live.nl.