Namen actie voltooid

De namen actie ging als een speer vanmiddag! En wat een super leuke namen zijn eruit gekomen. Wij zijn natuurlijk weer heel erg geholpen met de donaties die eraan hingen, waardoor we voor deze kleintjes weer voeding kunnen halen!
De kittens van Emily ( met de unisex namen) houden jullie nog even te goed, aangezien zij nog liever geen pottenkijkers bij haar baby’s wilt. Dus een fotootje per kitten maken is nu nog even lastig.
Deze kittens zijn nog niet te reserveren/adopteren

Bubblefeeder

Aan het begin van het seizoen hadden we een project aangemaakt via DierenDonatie.nl voor bubblefeeders. Dankzij alle lieve donateurs waren ze zo bij elkaar, maar tot nu toe hadden we nog geen kittens die er gebruik van konden maken. Maar de vierling die dit weekend binnengekomen zijn, zijn de perfecte kandidaten. Vanmiddag begonnen met oefenen en net al een hele voeding eruit gedronken! Super fijn voor de kleintjes, lekker uiteindelijk in slaap vallen aan de ’tepel’ zoals ze dat ook bij een moeder kunnen doen. Voor het gastgezin blijft het natuurlijk wel veel monitoren om zeker te zijn dat ze voldoende binnen krijgen. Alsook natuurlijk te helpen met het ontlasten. Maar we zijn super blij dat ze het nu al zo goed eraan doen!

Namen actie!

Zoals jullie gezien hebben zijn er het afgelopen weekend 10 nieuwe kleine kittens binnengekomen. Ze verblijven allemaal in het zelfde gastgezin en worden allemaal met de hand gevoed. De kittens van Tiger alleen bijgevoed, omdat ze zelf niet genoeg melk heeft voor alle 6. En de andere 4 worden volledig met de hand gedaan. Nu kunnen jullie je vast voorstellen dat er flink wat melk doorheen gaat. Vandaar deze namen actie.
We hebben in totaal 10 kittens, waarvan 3 meisjes en 7 jongens. 1 emmer melk kost 60 euro, dus voor 1 donatie van 6 euro, mag je 1 van de kittens een naam geven!
Als de animo groot is hebben we nog 5 extra kittens die een naam nodig hebben, deze zijn vorige week geboren van een erg angstige moeder. Ze heeft een rustig plekje, maar vind interactie met haar kittens (nu) nog geen goed idee, dus die zoeken een leuke unisex naam!
Als je mee wilt doen reageer dan hieronder en geef aan of je een poesje of katertje of een unisex naam wilt geven. Dan sturen wij je via messenger een betaallinkje.
Zodra ze een naam hebben komt er zoiezo van de 10 een voorstelrondje. De andere 5 komen dan wat later als moeder Emily er vertrouwen genoeg in heeft.
Nog beschikbaar: 0

Project gehaald

Project gehaald ❤️❤️ Graag brengen we nog een keer ons (grote) project onder de aandacht. We zijn echt al een heel groot stuk opweg ( heel veel dank lieve donateurs), maar we zijn er nog niet en we kunnen hem zo hard gebruiken! Helaas krijgen wij ook regelmatig zieke, of besmettelijke kittens binnen. Voor deze kittens is het van belang dat we ze in quarantaine kunnen zetten. En dat het makkelijk schoon te maken is. Een bench voldoet vaak niet, aangezien dat en volledig open is en elke spijl los schoongemaakt moet worden. Op dit moment hebben wij al 1 unit staan, die eigenlijk ten alle tijden al vol en bezet is. Daarom willen we graag er nog 1 bij elkaar sparen. Elke kleine bijdrage word heel erg gewaardeerd, als ook delen van dit bericht! Via onderstaande link kan je een donatie doen. https://dierendonatie.nl/.../quaranteineverblijf-voor-de.../

Ex opvangkittens